Llibròfags als premis lletra de la UOC
L’aventura llibròfaga continua, i a les noves incorporacions de les darreres setmanes (Benvinguts Jordi Vera i Patricia Monge!) hem d’afegir-hi la participació al premi Lletra que incansablement organitza l’espai virtual Lletra de literatura catalana.
En aquesta setena edició són 32 els webs que opten a esdevenir la millor pàgina web realitzada arreu del món i en qualsevol llengua per tal de mostrar o promocionar la literatura catalana a Internet.
El jurat el formen Josep Maria Fonalleras, Enric Marin, Llúcia Martín, Vicent Partal i Jaume Subirana, i més enllà del premi diguem-ne “oficial”, hi ha una votació popular on els internautes escullen el seu web preferit d’entre tots els participants.

Enhorabona!
Enric Marin és el meu professor d’Història de la Comunicació. Potser li comento com m’agrada aquesta pàgina, a veure si d’alguna manera aconseguiu el premi.
Sort!
hahahaha això seria una tupinada de la bona!
En serio, no intentem ser marroneros, per favor. En d’altres edicions del premi ja va haver-hi joc brut i gent votant-se a si mateixa.
Intentem no imitar-los i ser legals, gràcies.
Tranquil,que era una broma. És que m’ha fet gràcia veure que ell forma part del jurat.
És molt trist que hi hagi joc brut en aquest tipus de concursos.
Un desitjo molta sort!
Doncs jo no li diré res al meu cap… que també és al jurat
Fer una crítica positivíssima del Fonalleras seria jugar brut?